You are currently viewing بهترین کوله پشتی کیسه پوشک: بررسی کیف پوشک Caraa

بهترین کوله پشتی کیسه پوشک: بررسی کیف پوشک Caraa


من به کیسه های پوشک وسواس دارم. گفتن خیلی احمقانه به نظر می رسد، اما حقیقت دارد. من همیشه از طرفداران کیف و کوله پشتی بوده ام و بعد از مادر شدن، این وسواس به سرعت به کیف های پوشک مخصوصا کیسه های پوشک منتقل شد. در این پست، من قصد دارم تعدادی از کیسه های پوشک که برای من کار نکردند را به اشتراک بگذارم و سپس دقیقاً دلیل آن را به شما می گویم. کیسه پوشک بچه Caraa کیسه پوشک نهایی است.

کیسه های پوشک که دوست نداشتم

در طول سه سال گذشته، من حداقل 10 مارک و سبک از کیسه های پوشک را امتحان کرده ام. در اینجا فقط چند مورد از مواردی است که من امتحان کردم اما در نهایت دوست نداشتم:

  • کیف پوشک مینی لین لویی ویتون: این اولین کیسه پوشکی بود که خریدم. من مدل Mini Lin را دوست دارم (من یک Speedy 30 در آن دارم) بنابراین من واقعاً این را می خواستم. من آن را دست دوم از eBay گرفتم زیرا دیگر در فروشگاه ها فروخته نمی شود (همچنین فکر نمی کنم به هر حال خرده فروشی پرداخت کنم). متأسفانه، من شاید سه بار از آن استفاده کردم قبل از اینکه متوجه شدم که کارایی ندارد. این خیلی سنگین است و فقط می‌توان آن را روی شانه حمل کرد، که به آسانی حمل کیف از قبل سنگین کمکی نمی‌کند. با این حال فوق العاده زیبا است، بنابراین من هنوز آن را حفظ می کنم!
کیسه پوشک لویی ویتون
من واقعاً می خواستم این کیف پوشک LV را دوست داشته باشم، اما حمل آن فقط با بند شانه سنگین و دشوار بود.
  • جو جو بی BFF: این کوله پشتی قابل تبدیل برای من بهترین کیف به نظر می رسید. می توان آن را به عنوان کیف شانه، کراس بادی یا به عنوان کوله پشتی پوشید. دارای دهانه زیبایی است که به راحتی می توانید آنچه را که به دنبال آن هستید به دست آورید. مشکلاتی که من با آن برخورد کردم این بود که سنگین بود و به اندازه کافی جا نداشت. به دلیل مثلثی شکلش روی کمرم هم احساس ناراحتی می کرد. من واقعاً سعی کردم این کیف را دوست داشته باشم و چندین بار از آن استفاده کردم، اما در نهایت فقط می دانستم که در نهایت برای من کار نمی کند. اگر چمدان‌های سبک حمل می‌کنید، ممکن است برای شما مفید باشد.
کیف Ju Ju Be BFF
Ju Ju Be BFF سنگین است، جادار نیست و در پشت آن ناراحت کننده است
  • کوله پشتی پوشک هندی Dagne Dover: من و شوهرم هر دو یکی از اینها را گرفتیم. ما پارچه نئوپرن را دوست داشتیم. با این حال، این کیف به طرز شگفت آوری سنگین است. همچنین جیب جلویی بسیار بی فایده است زیرا صاف است و هر دو زیپ به یک جیب متصل می شوند! فکر کردم خیلی احمقانه بود به طور کلی، من احساس نمی‌کردم کیف دارای ویژگی‌های سازمانی عالی باشد – محفظه اصلی همیشه به یک گودال بی ته تبدیل می‌شد. من و شوهرم هر دو مال خود را ظرف یک ماه پس از داشتن آنها فروختیم.
کیسه پوشک Dagne Dover

چرا کیسه پوشک بچه Caraa بهترین کوله پشتی پوشک است

جیب های کیسه پوشک Caraa

کیفی که من در سال گذشته از آن استفاده می کردم کیسه پوشک بچه Caraa در سایز بزرگ در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا این بهترین کیسه پوشکی است که می توانید پیدا کنید:

1. خیلی سبک است.

در لیست بالا از کیسه های پوشک که دوست نداشتم، متوجه خواهید شد که به این موضوع اشاره کردم که همه کیسه ها سنگین هستند. وقتی تازه مادر بودم، فکر نمی‌کردم این موضوع واقعاً مشکلی باشد، اما بعد از داشتن دو فرزند، اکنون می‌دانم که یک کیسه پوشک سبک وزن یک الزام مطلق است. وقتی متوجه می‌شوید که دائماً می‌خواهید فقط کیف پوشک خود را در ماشین بگذارید زیرا نمی‌خواهید آن را بچرخانید، احتمالاً به این دلیل است که کیف پوشک شما خیلی سنگین است. کوله پشتی Caraa بسیار سبک است.

2. دستان شما را آزاد نگه می دارد.

من به سختی یاد گرفتم که تنها سبک کاربردی کیف پوشک، سبک کوله پشتی است. کوله‌پشتی‌ها دستان شما را آزاد نگه می‌دارند و مانند یک کیف از روی شانه‌هایتان لیز نمی‌خورند. به عنوان یک امتیاز اضافی، کیف پوشک Caraa همچنین دارای یک بند شانه قابل جابجایی برای مواقعی است که به سرعت کیف خود را می گیرید و ممکن است وسایل را زیاد داخل و خارج کنید و نمی خواهید با گذاشتن هر دو بند دردسر داشته باشید. کوله پشتی. هنگام استفاده از بند شانه نیز می توانید بندها را در کوله پشتی خود قرار دهید. از اینکه در سفرمان به دیزنی لند از آستین عبور کیف استفاده کردم بسیار سپاسگزارم تا بتوانم کوله پشتی را روی دستمال چرخدارم بگذارم.

3. جیب های زیادی وجود دارد.

سازماندهی کیسه پوشک بسیار مهم است. وقتی دستان شما پر است، نمی خواهید زمانی را صرف گشتن در کیف خود کنید تا آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. کیسه پوشک Caraa دارای جیب های کاربردی بسیار خوبی است که به شما کمک می کند مرتب بمانید. در اینجا خلاصه ای از ویژگی های سازمانی کیف آورده شده است:

  • جیب دسترسی سریع بالا: من از این برای پنهان کردن تمام نیازهای مادرم مانند کلید و کیف پولم استفاده می کنم.
  • جیب عایق عریض جلو: من از این برای کلاچ پوشک استفاده می کنم. به مال من نگاه کن کیسه پوشک چرا این موضوع اینقدر مهم است. این جیب همچنین دارای دو جیب بطری الاستیک به سمت پشت است.
کیسه پوشک
دو جیب مورد علاقه من در این کیف: یک جیب بالا برای دسترسی سریع و یک جیب جلویی بسیار پهن برای نگهداری پوشک من
  • جیب پشتی: من از آن برای سایر موارد دسترسی سریع مانند پارچه آروغ و آی‌پد مینی دخترم استفاده می‌کنم. این جیب می تواند یک لپ تاپ 13 اینچی را در خود جای دهد.
  • جیب های خارجی بطری مغناطیسی در هر طرف: آنها به اندازه ای بزرگ هستند که 32 اونس را در خود جای دهند. بطری آب، بنابراین من آن جیب ها را دوست دارم.
  • جیب های جانبی عایق شده با زیپ در هر طرف: آنها برای بطری و تنقلات عالی هستند.
جیب عایق جانبی
  • بخش اصلی
    • دو جیب جلوی شفاف
    • یک جیب پشت با کش
    • دو جیب کناری شفاف
  • درج قابل جابجایی با چهار جیب: این افزونه عالی است زیرا با پنجره های برچسب دار خود سازماندهی فوری به شما می دهد. مال من با نام دخترانم برچسب زده شده است و سپس یک جیب برای خودم و دیگری برای وسایل مشترک مختلف مانند ضد آفتاب دارم.
سازمان دهنده کیسه پوشک

4. بادوام و با کیفیت است.

من این کیسه پوشک را در سفرمان به دیزنی لند شش ماه پیش بسته‌بندی کردم. هرگز علائم استفاده را نشان نداد. بند ها و زیپ ها فوق العاده محکم هستند.

5. هم برای آقایان و هم برای خانم ها شیک است.

من ظاهر کیف را دوست دارم و دوست دارم شوهرم نیز به حمل این کوله پشتی افتخار کند. من ظاهر ساده و در عین حال لوکس کیف را دوست دارم. این کوله پشتی کیسه پوشک جیغ نمی‌زند، بنابراین من حتی از آن به عنوان کیف کار استفاده کرده‌ام. این خوب بود زیرا به این معنی بود که اگر من دخترم را مستقیماً از پیش دبستانی از سر کار بگیرم، همه چیزهایی را که برای یک ماجراجویی بداهه نیاز داشتم (معمولاً به Target، اجازه دهید با آن روبرو شویم) داشتم.

معایب کیف پوشک بچه Caraa

تنها چیزهای بسیار حساسی که در مورد کیسه پوشک Caraa ذکر می کنم عبارتند از:

  • جیب های جدا شده بیش از حد – این یک چیز احمقانه است که باید به آن اشاره کرد. بدیهی است که می‌توانم از جیب‌های عایق‌شده به‌عنوان جیب‌های معمولی استفاده کنم، اما نگه داشتن یک جفت جوراب، به‌عنوان مثال، در جیب‌های عایق‌شده، که در سرم برای مواد غذایی در نظر گرفته شده‌اند، کمی عجیب به نظر می‌رسد. اما باز هم، این فقط من عجیب و غریب هستم.
  • جیب بالایی برای قرار دادن بند های کوله پشتی همیشه باز می ماند. باز هم، این بسیار حساس است و برای افراد عادی واقعاً مشکلی نیست. فقط فکر می کنم کمی نامرتب به نظر می رسد که این زیپ باید وقتی بند های کوله پشتی بیرون است باز بماند، که در حدود 99٪ مواقع است.
  • تسمه ها خیلی بالشتک نیستند. برای من زیاد مهم نیست چون کیف آنقدر سبک است که آنقدر اذیتم نمی کند اما قابل ذکر است.
  • باز کردن محفظه اصلی کوله پشتی در حالی که روی شانه است کمی دشوار است. به دلیل نحوه باز شدن کیف (دارای یک دهانه U شکل)، متوجه می شوم که اغلب مجبور می شوم کیف را پایین بگذارم تا چیزی از محفظه اصلی بیرون بیاورم به جای اینکه بتوانم کوله پشتی را در جلو بچرخانم و سریع باز کنم. زیپ

به طور کلی، این کیسه پوشک Caraa یکی از بهترین توصیه های من برای محصولات مادر است. بعد از سه سال و هزاران دلار هدر رفت، بالاخره کیف پوشک تک شاخ خود را پیدا کردم که همه نیازهایم را برآورده می کند. 295 دلار بسیار است (در صورت استفاده حدود 250 دلار این ارتباط) هزینه یک کیسه پوشک را بپردازید، اما در واقع با خرید یک کیسه که سالها و سالها برای شما دوام می آورد، به جای اینکه وقت و پول خود را هدر دهید مانند من برای خرید یک دسته کیسه که در نهایت آموزش نمی بینند، در پول خود صرفه جویی می کنید. یا برایت زیاد دوام نمی آورد.

از آن استفاده کنید این کد برای 15٪ تخفیف در Caraa! حتی یک مورد جدید وجود دارد نسخه سایز متوسط به عنوان مثال، این برای بسته های سبک یا مادرانی که بچه های بزرگتر دارند عالی است.

لطفا پست من را در این مورد نیز ببینید نحوه بسته بندی کیسه پوشک مناسب اینجا!

(بازدید شده 9,259 بار، 1 بازدید امروز)



Source link