You are currently viewing هدایای مقرون به صرفه روز ولنتاین که نشان دهنده عشق زیادی با بودجه است

هدایای مقرون به صرفه روز ولنتاین که نشان دهنده عشق زیادی با بودجه است


راه های زیادی برای نشان دادن این که به عزیزانمان در روز ولنتاین قدردانی می کنیم وجود دارد و همه آنها می توانند بسیار خاص باشند. این ممکن است شامل الف باشد یک قرار شام عاشقانه در رستوران مورد علاقه آنها یا یک تحویل گل از انواع مورد علاقه شما از گل رز یا انواع دیگر گیاهان اگر آنها من گل رز دوست ندارم.

ژست نباید بزرگ باشد. شما می توانید یک نقشه، هم. زیرا در نهایت این فکر است که اهمیت دارد و این بدان معناست که یک هدیه برای خاص و معنادار بودن لازم نیست گران باشد. روز ولنتاین به معنای به اشتراک گذاشتن تکه ای از قلب خود با شخص دیگری است و یک هدیه عالی منعکس کننده این عشق مشترک است. این هدیه می تواند شخصی یا احمقانه، احساسی یا چیزی باشد که می توانند در زندگی روزمره خود از آن استفاده کنند.

بودجه ها می توانند متفاوت باشند و آنچه برای یک فرد مقرون به صرفه است ممکن است برای شخص دیگری محدوده قیمت مناسبی نباشد. اما برای اهداف این راهنما، همه این ایده‌های متفکرانه و خلاقانه برای هدیه روز ولنتاین مقرون به صرفه کمتر از 100 دلار خواهند بود.

در اینجا هدایای منحصر به فرد و شگفت آور مقرون به صرفه روز ولنتاین برای خرید برای آن شخص خاص در سال جاری آورده شده است.

کتاب‌های ویدیویی قدیمی

کتاب عکس ویدیویی با جلد صورتی که زوجی را در مراسم عروسی‌شان نشان می‌دهد
تصویر: آمازون

چیست: خیلی چیزها در مورد عشق ریشه در خاطرات خاص دارند و این یک کتاب عکس و ویدیوی قابل تنظیم است که می تواند فیلم ها و عکس های شخصی را در یک کتاب زیبا ثبت کند که خودتان برای آنها طراحی کرده اید و آنها می توانند برای همیشه آن ها را گرامی بدارند.

چرا آنها آن را دوست خواهند داشت: کتاب ویدیویی و عکس راهی ملموس برای ثبت و احیای مهم ترین لحظات زندگی مشترکتان در هر زمان و هر کجا که بخواهید است. عاشقانه ترین هدیه است

قیمت: قیمت ها از 48.99 دلار برای یک کتاب 10 دقیقه ای در amazon.com.


دیفیوزر و ست روغن آروماتراپی InnoGear

مجموعه پخش کننده چوبی که با چندین بطری عطر نمایش داده می شود
تصویر: آمازون

چیست: این پخش کننده رایحه درمانی می تواند عطرهای آرام بخش را تا 12 ساعت در یک زمان پخش کند و از اسانس های 100 درصد خالص استفاده می کند.

چرا آنها آن را دوست خواهند داشت: چه چیزی بهتر از یک تجربه آبگرم آرامش بخش درست در خانه؟ این دیفیوزر سازگار با محیط زیست جایگزینی عالی برای شمع های معطر است و باعث می شود خانه یا محل کار او همیشه بوی آرامش و آرامش بدهد.

قیمت: 27.99 دلار در amazon.com


ست قاشق شلغم کوچک

تصویر: آشپزخانه با شلغم کوچک

چیست: اسکوپ قسمتی قاشق، قسمتی کاردک است. این از سیلیکون قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ساخته شده است، بنابراین استفاده و تمیز کردن آن آسان است، و برای همه موارد زیر، هم زدن، ورق زدن و غیره مفید خواهد بود.

چرا آنها آن را دوست خواهند داشت: این مجموعه برای افرادی طراحی شده است که زمان زیادی را در آشپزخانه می گذرانند و دوست دارند به کشوی ظروف خود اضافه کنند.

قیمت: 29.99 دلار در TinyTurnipsKitchen.com


مجموعه RPZL Haute Holiday: روبان کیت به رنگ کرم یا مشکی

تصویر: آمازون

چیست: روبان های بزرگ برای سال 2024 بسیار شیک هستند و این روبان های دست ساز مطمئناً یک بیانیه بازیگوش برای عصر خواهند بود.

چرا آنها آن را دوست خواهند داشت: اگر آنها عاشق موهای رمانتیک با قفل های آبشاری و روان هستند، می خواهند این پاپیون را در مراسم بعدی خود بگنجانند.

قیمت: 40 دلار در amazon.com


جعبه انتخاب چای سبز و گیاهی ارگانیک چای کلیپر

جعبه هدیه باز شد تا انواع چای را نشان دهد
تصویر: آمازون

چیست: مجموعه ای از دمنوش های گیاهی و سبز ارگانیک، شامل انواع مختلف از انواع کلاسیک مانند لیمو و زنجبیل و چای سبز گرفته تا چرخش های سرگرم کننده مانند توت فرنگی و گل سنجد، در مجموع 45 کیسه چای.

چرا آنها آن را دوست خواهند داشت: اگر دوست دارید در پایان یک روز طولانی با یک فنجان چای بخار پز استراحت کنید، از افزودن این مجموعه از چای های خوب به مجموعه خود خوشحال خواهید شد.

قیمت: 19.99 دلار در amazon.com


ماسک لب تمیز و شفاف

تصویر: آمازون

چیست: این ماسک لب حاوی ویتامین E، آووکادو و روغن زیتون است تا یک سد محافظ ایجاد کند که به صاف، بوسیدن و هیدراته نگه داشتن لب‌ها کمک می‌کند.

چرا آنها آن را دوست خواهند داشت: فصل عاشقانه بهترین زمان برای آبرسانی و تغذیه لب های خشک و ترک خورده است، به خصوص اگر برنامه های عاشقانه دارید!

قیمت: 9.49 دلار در amazon.com


گردنبند تنیس Abbott Lyon در رزگلد

تصویر: ابوت لیون

چیست: آنها ممکن است قبلاً یک دستبند تنیس داشته باشند، اما گردنبند تنیس مفهوم درخشان را با کریستال های زیرکونیا مکعبی که یک گردنبند چوکر شیک را پوشانده اند، مفهوم درخشان را به سطح بعدی می برد.

چرا آنها آن را دوست خواهند داشت: این گردنبند تنیس چه با یک لباس مشکی کوچک و چه با شلوار جین و تی‌شرت مورد علاقه‌شان ست شود، بدون توجه به اینکه شب به کجا می‌رود، می‌درخشد. این هدیه ای است که مطمئناً تحت تأثیر قرار می گیرد و بسیار گران تر از آنچه هست به نظر می رسد.

قیمت: 95 دلار در abbottlyon.com


مکعب های فشرده سازی BAGSMART

تصویر: آمازون

چیست: این مکعب های بسته بندی فشرده یک روش فوق العاده زیبا برای مرتب نگه داشتن لباس ها در سفر است. آنها را تقریباً مانند چمدان های آب بندی خلاء در نظر بگیرید. زمانی که لباس‌ها در مکعب‌ها قرار می‌گیرند، فشرده می‌شوند تا بیشتر در فضای کمتری قرار بگیرند.

چرا آنها آن را دوست خواهند داشت: اگر قصد دارید آنها را به یک سفر عاشقانه ببرید، آنها می توانند گزینه های لباس بسیار بیشتری را در اختیار داشته باشند.

قیمت: 38.98 دلار در amazon.com


Twenty/Twenty beauty All Eyes On You کیت Smokey Eye

تصویر: آمازون

چیست: مجموعه‌ای از ریمل و سایه‌های رویایی، سایه‌ها توسط چشم‌پزشک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حاوی مواد مغذی مانند اسید هیالورونیک، بیوتین و ویتامین E باشد، اما همچنین سایه‌های مناسب مورد نیاز برای ایجاد ظاهری دودی عالی باشد.

چرا آنها آن را دوست خواهند داشت: یک ظاهر روزمره را می توان با یک چشم دودی عالی در کنار هم قرار داد. این کیت همه چیزهایی را که برای آماده شدن برای آن شب های خاص نیاز دارند در اختیار آنها قرار می دهد. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که آن را در کیف یا کیف ورزشی خود قرار دهند و برای عاشقانه آماده شوند.

قیمت: 85 دلار در amazon.com


AeroGarden Sprout با کیت دانه های گیاهی لذیذ

تصویر: آمازون

چیست: یک باغ سرپوشیده زیبا و جمع و جور که استفاده از آن به قدری آسان است که حتی کسانی که دوستشان دارید بدون انگشت شست سبز می توانند برداشت های فراوانی در هر آب و هوا یا محیطی داشته باشند.

چرا آنها آن را دوست خواهند داشت: چه آنها عاشق آشپزی باشند و چه در آپارتمانی بدون فضای بیرون زندگی کنند و دلشان برای باغبانی تنگ شود، با این سیستم رشد سرپوشیده که به آنها کمک می کند در تمام طول سال گیاهان و سبزیجات بدون آفتاب یا خاک داشته باشند، وسواس دارند.

قیمت: 56.49 دلار در amazon.com


مخلوط کن قابل حمل جادویی گلوله در رنگ صورتی فلامینگو

تصویر: آمازون

چیست: اسموتی ها روشی محبوب برای خوردن یک وعده غذایی مغذی و خوشمزه در مواقعی هستند که وقت ما کم است، چه در راه سر کار، کلاس، یا بعد از باشگاه. اما سفرهای مکرر به اسموتی بار می تواند به سرعت گران شود. این مخلوط کن جمع و جور قابل حمل و شایان ستایش است – و در رنگ های سرگرم کننده مانند صورتی فلامینگو موجود است! برای مخلوط کردن در حین حرکت، از اسموتی گرفته تا سس های سالاد خانگی و مارینادها یا شیک ها و کوکتل های سرگرم کننده عالی است.

چرا آنها آن را دوست دارند: آن‌ها اسموتی‌های مورد علاقه‌شان را در حال حرکت، هر جا که برنامه‌ها و سفرها می‌برند، می‌خورند.

قیمت: 37.75 دلار در amazon.com


تاج گل مجموعه روز ولنتاین قلع بزرگ به شکل قلب

تصویر: آمازون

چیست: هیچ چیز مانند شکلات های خوشمزه روز ولنتاین را نمی گوید، ترجیحا در جعبه ای به شکل قلب! این یک چرخش زیبا در کلاسیک است، با جعبه ای به شکل قلب صورتی و قرمز پر از شیر لذیذ و ۷۵ درصد شکلات تلخ به شکل قلب برای روز ولنتاین.

چرا آنها آن را دوست خواهند داشت: آنها عاشقانه، شکلات، قلب و گل را دوست دارند. این همه در یک جعبه خوشمزه است.

قیمت: 30 دلار در amazon.com


جوجه های سالم عرشه سعادت شما را روشن می کنند

تصویر: آمازون

چیست: این عرشه 36 کارتی است که مملو از احساسات خوب و جملات تاکیدی مثبت و دعوت به عمل است. این تمام انرژی خوب و دیدگاه مثبتی است که آنها می توانند در این روز عشق استفاده کنند و به اشتراک بگذارند.

چرا آنها آن را دوست خواهند داشت: انرژي خوب و انرژي مثبت، صرف نظر از موقعيت رمانتيك كسي، يك هديه خوب است!

قیمت: 19.99 دلار amazon.com


Gund Bubbles خرس عروسکی

تصویر: آمازون

چیست: این عیار 10 اینچی کرم رنگ از Gund دارای بافت مخملی، بینی مخملی، پنجه های بزرگ و زیباترین حالت است.

چرا آنها آن را دوست خواهند داشت: چه کسی یک خرس عروسکی زیبا را دوست ندارد؟ همچنین با 20 درصد تخفیف به فروش می رسد.

قیمت: 39.99 دلار در amazon.com

پیام هدایای مقرون به صرفه روز ولنتاین که نشان دهنده عشق زیادی با بودجه است اولین بار در ظاهر شد معامله واقعی از RetailMeNot.



Source link